Naszym klientem jest jeden z 10-ciu najbardziej rozpoznawalnych brandów na świecie. Firma posiada w Polsce blisko 750 restauracji i stale otwiera kolejne. W związku z dalszymi planami rozwojowymi organizacji, poszukujemy ambitnych, entuzjastycznych kandydatów na stanowisko:
People Field Consultant
(Warsaw, hybrid)
Obowiązki:
- Monitorowanie funkcjonowania procesów personalnych, rozwojowych, talentowych w organizacjach franczyzowych m.in. poprzez przeprowadzanie kontroli PPFV w restauracjach franczyzowych, aktualizację zasad i formularza PPFV;
- Prowadzenie dokumentacji wizyt w placówkach franczyzowych;
- Zapewnienie spójności działań organizacji franczyzowych z wytycznymi organizacji, wewnętrznymi politykami personalnymi i przepisami prawa pracy poprzez odpowiadanie na pytania i doradztwo dla franczyzobiorców, Koordynatorów People w restauracjach i przedstawicieli Działu Field;
- Realizowanie onboardingu dla nowych franczyzobiorców zgodnie ze standardami firmy;
- Współodpowiedzialność za wdrażanie projektów people w organizacjach franczyzowych poprzez współpracę z lokalnymi centrami ekspertyzy, udział w projektach międzydziałowych i zapewnianie spójności wdrażanych rozwiązań personalnych;
- Odpowiedzialność za organizację procesu przejęcia pracowników w ramach przekazywania restauracji franczyzobiorcom poprzez przygotowanie dokumentacji i dopilnowanie realizacji formalności związanych z przejęciem we współpracy z franczyzobiorcami i działami firmy oraz aktualizację procesu i niezbędnej dokumentacji;
- Wspieranie organizacji franczyzowych w spełnianiu wymogów wynikających z globalnych standardów firmy oraz lokalnego prawa pracy poprzez m.in. przygotowanie i aktualizowanie materiałów szkoleniowych oraz współpracę ze społecznością Koordynatorów People;
- Analizowanie wyzwań z zakresu HR w organizacjach franczyzowych;
- Opracowywanie procesów mających na celu wsparcie franczyzobiorców w rozwiązywaniu problemów z zakresu HR;
- Bycie ambasadorem zmian, kształtowanie kultury współpracy w oparciu o wartości spółki poprzez promowanie różnorodności zespołów, otwartości, szacunku w relacjach i rozwoju pracowników.
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w kompleksowych organizacjach w dziale HR/sprzedaży/franchise lub powiązanych;
- Otwartość na podróże służbowe (maksymalnie 1-2 razy w tygodniu);
- Wysoka relacyjność, otwartość i umiejętność współpracy z zespołem;
- Samodzielność i bardzo duża umiejętność organizacji pracy;
- Język angielski na poziomie biegłym w mowie i piśmie;
- Rozumienie procesów People & HR i umiejętność wdrażania ich
w praktyce będą plusem; - Doświadczenie w pracy z franczyzobiorcami będzie plusem.
Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Auto służbowe;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie;
- Pracę w modelu hybrydowym;
- Ubezpieczenie na życie;
- Ubezpieczenie medyczne;
- Kafeterię benefitów;
- Zniżki do firmowych restauracji;
- Atrakcyjne dodatki świąteczne.
Zapraszamy do aplikowania za pomocą formularza poniżej.