Naszym klientem jest jeden z mocno rozpoznawalnych światowych brandów. Firma posiada w Polsce placówki – m.in. franczyzowe. W związku z dalszymi planami rozwojowymi organizacji i chęcią wsparcia dla nowych franczyzobiorców, poszukujemy ambitnych, doświadczonych kandydatów na stanowisko:
Finance Business Partner
(Warszawa)
Obowiązki:
- Sporządzanie kilkuletnich projekcji finansowych związanych z przejęciem i otwarciem nowych placówek oraz przedłużaniem umów franczyzy;
- Przygotowywanie analiz i kalkulacji dla działu Franchising, m.in. dotyczących upustów w czynszu, raportów regresji poszczególnych punktów dla licencjobiorców i działu Field Service oraz raportów dla Zarządu;
- Przeprowadzanie weryfikacji finansowych kandydatów na nabywców placówek;
- Weryfikacja finansowa obecnych franczyzobiorców przed ofertami zakupu i/lub otwarcia punktów i przed Umową Franczyzy dotyczącą zakupu i/lub otwarcia franczyz oraz sporządzanie weryfikacji finansowych franczyzobiorców na potrzeby procesu Business Review,
- Weryfikowanie biznes planów sporządzanych przez franczyzobiorców;
- Prowadzenie szkoleń dla nowych franczyzobiorców z zagadnień finansowych oraz szkoleń nowych Konsultantów Biznesowych Field Service z zagadnień finansowych specyficznych dla licencji;
- Prezentowanie Zarządowi aktualnej sytuacji finansowej franczyzobiorców oraz monitorowanie na bieżąco kondycji finansowej placówek;
- Dostarczanie niezbędnych danych z zakresu finansów licencyjnych w procesie planowania strategicznego;
- Przeprowadzanie na bieżąco z franczyzobiorcami rozmów z obszaru finansów opartych o wskaźniki finansowe, benchmarki i odchylenia od regresji oraz wskazywanie obszarów do optymalizacji lub poprawy.
Oczekiwania:
- Minimum 3-4 lata doświadczenia związane z pracą w finansach (księgowość, kontroling finansowy, analizy biznesowe);
- Wykształcenie wyższe (kierunki: prawo, finanse i rachunkowość, kontroling, ekonomia);
- Umiejętności analityczne oraz obsługa programów i aplikacji służących do sporządzania analiz biznesowych (znajomość narzędzi takich jak Excel – na poziomie biegłym, mile widziane Power Query);
- Wiedza z zakresu podstawowych pojęć dotyczących wyceny inwestycji, rentowności, bilansu, rachunku wyników;
- Wysoka relacyjność, otwartość i umiejętność współpracy z zespołem;
- Samodzielność i bardzo duża umiejętność organizacji pracy;
- Język angielski na poziomie biegłym w mowie i piśmie;
- Doświadczenie w roli finance business partnera będzie plusem.
Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie;
- Ubezpieczenie na życie;
- Ubezpieczenie medyczne z opieką dentystyczną;
- Kafeterię benefitów;
- Zniżki firmowe;
- Dodatki świąteczne.
Zapraszamy do aplikowania przez formularz poniżej.