Naszym klientem jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów retailowych na świecie.
Absolutny lider swojej branży. W związku z planami rozwojowymi i dużą transformacją struktur, utworzono nowe stanowisko, w ramach którego poszukujemy ciekawych kandydatów/kandydatek:
Head of FR&P and Commercial Finance
(Warszawa, model hybrydowy)
Obowiązki:
- Prowadzenie i nadzorowanie procesu planowania finansowego,
- Kontrola i analiza realizacji budżetu,
- Przygotowanie projekcji i planów finansowych,
- Przygotowanie lub nadzorowanie procesu sporządzania raportów i informacji zarządczych,
- Tworzenie polityk i opracowywanie procedur w obszarze planowania finansowego,
- Wsparcie CFO w tworzeniu strategii finansowej spółki,
- Nadzorowanie finansowania działalności spółki (płynność finansowa, stan gotówki, finansowanie itp.)
- Ścisła współpraca z CFO w obszarze analiz i opracowań, oceniających pod względem finansowym (opłacalności) planowane projekty,
- Wsparcie CFO w regularnym przygotowywaniu raportów w ramach sprawozdawczości wewnątrz firmy, a także nadzorowanie obszaru sprawozdań finansowych, również we współpracy z audytem zewnętrznym,
- Nadzorowanie współpracy z Shared Service Center w zakresie prawidłowości i rzetelności zapisów księgowych we wszystkich obszarach (z uwzględnieniem księgowań płacowych),
- Zarządzanie obszarem ryzyk (risk management) i nadzorowanie rozliczeń podatkowych w zakresie podatków VAT, CIT i podatków lokalnych.
Oczekiwania:
- Przynajmniej 3- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Zrozumienie priorytetów biznesowych, identyfikowanie możliwości obniżenia kosztów w firmie,
- Znajomość finansów dużych korporacji,
- Wiedza w zakresie podatków, umiejętność przeprowadzania analiz finansowych i planowania rozwoju dużych firm,
- Umiejętność oceny projektów pod względem ekonomicznym, opłacalności, zwrotu z inwestycji itp.,
- Umiejętność prezentowania wyników i planów,
- Umiejętność analizy trendów makroekonomicznych i ich ewentualnego wpływu na działalność firmy,
- Umiejętność zarządzania relacjami z kluczowymi interesariuszami, w tym zarządzania współpracą z Shared Service Center,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętność identyfikacji niezgodności i trafne formułowanie rozwiązań,
- Proaktywność i inicjatywa w działaniu, a także otwartość na nowe wyzwania i wdrażanie zmian,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
- Bardzo dobra znajomość Excel.
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Bonus roczny,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie na życie,
- Dostęp do platformy kafeteryjnej,
- Karty Świąteczne,
- Zniżki na produkty firmy,
- Pracę w modelu hybrydowym.
Jeśli szukasz miejsca, w którym Twoja praca będzie miała bezpośredni wpływ na rozwój szybko rosnącej firmy, aplikuj!