Dla wiodącej firmy z branży telewizyjnej i rozrywkowej, którą wyróżniają innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz pasja do tworzenia niezapomnianych doświadczeń, poszukujemy kandydata na stanowisko Koordynator/ka Compensation and Benefits.
Obowiązki:
- Opracowywanie i realizacja polityki wynagrodzeń w firmie.
- Przeprowadzanie procesu wyceny stanowisk.
- Projektowanie i wdrażanie programów motywacyjnych oraz aktualizowanie regulaminów premiowych.
- Koordynowanie procesu budżetowania wynagrodzeń i monitorowanie jego realizacji.
- Samodzielne przygotowywanie raportów i wskaźników efektywności działu HR.
- Koordynacja procesu ustalania celów, wyliczania premii oraz przeglądu wynagrodzeń.
- Śledzenie trendów rynkowych i rekomendowanie rozwiązań w zakresie wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń pracowniczych.
- Cykliczne i ad hoc raportowanie dla Zarządu i centrali firmy.
- Współpraca z zespołem globalnym w zakresie procesów HR opartych na systemie SAP SF.
Oczekiwania:
- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Silne umiejętności analityczne i wnioskowanie.
- Znajomość metodologii wyceny stanowisk, preferowana metoda WTW.
- Proaktywne podejście i gotowość do podejmowania wyzwań.
- Samodzielność i skrupulatność w pracy.
- Umiejętność pracy zespołowej.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku.
- Korporacyjną kulturę opartą na współpracy, zaufaniu i duchu zespołu.
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w interesujących projektach.
- Dostęp do inspirujących wydarzeń i szerokiej gamy szkoleń.
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty telewizyjnej, paczki świąteczne, dofinansowanie wypoczynku, refundację okularów, parking dla pracowników oraz karty lunchowe.