Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży rozwiązań dla ochrony środowiska, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Kierownik Zespołu Obsługi Administracyjno-Księgowej Klienta
Warszawa (forma hybrydowa)
Obowiązki:
- Weryfikacja i optymalizacja procesów:
- Analiza i optymalizacja procesów w obszarze obsługi klienta.
- Wprowadzenie raportów opartych o wskaźniki KPI oraz SLA.
- Uporządkowanie dokumentacji i eliminacja zbędnych procedur.
- Współpraca przy digitalizacji procesów.
- Zarządzanie zespołem:
- Organizacja pracy kilkuosobowego zespołu i rozwój pracowników.
- Samodzielne podejmowanie decyzji i delegowanie zadań w zespole.
- Budowanie pozytywnych relacji i kultury opartej o współpracę.
- Rozwiązywanie konfliktów i udzielanie konstruktywnego feedbacku.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Konieczna znajomość przepisów z zakresu obszaru OŚ m.in. ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi.
- Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem.
- Kompetencje analityczne i dociekliwość.
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji i łagodzenia konfliktów.
- Samodzielność, umiejętność delegowania zadań i monitorowania ich realizacji.
Nasz klient oferuje:
Pracę dającą możliwość wprowadzania zmian i usprawnień. Jest to rola, na której możesz wykazać się inicjatywą a Twoje pomysły będą bezpośrednio wpływać na rozwój zespołu i całej firmy.
Jeśli interesuje Cię stabilne zatrudnienie na umowę o pracę oraz sprawcza rola w jednej z wiodących firm z branży związanej z ochroną środowiska – aplikuj!